Hello world!

Welcome to WordPress.com. This is your first post. Edit or delete it and start blogging!

7 Responses to Hello world!

  1. andrewnewyork spune:

    Hello, people! I’m the very first?

  2. cristiangheorghe spune:

    salut Andrei! Azi mâncăm pe ziare. Niște parizer cu pâine pe fata de la pagina 5? Yummi!

  3. Patachephyl spune:

    băi baieți, eu m-am înfipt direct la mîncare, nu la uncategorice uncategorizate fără titlu!

  4. andrewnewyork spune:

    Unde plm e mancarea, ca imi e foame?

  5. andrewnewyork spune:

    Sa nu-i vina cuiva ideea sa faca peste roz prajit ca musc!

  6. Patachephyl spune:

    Care mai vine pe-aici, sa stiti ca eu m-am bagat la „about”, in mintea mea aici trebuia sa fie de mincare 🙂

    https://cantinasociala.wordpress.com/about/

  7. Lixuca spune:

    Pata,say cheeeez!eu vin cu rosiile.Ne intalnim in fata la about …

Lasă un răspuns

