Joaca jocului

Azi, pe când spălam vasele, tanti Jeni m-a întrebat ce cadou mi-aș dori de Crăciun. ”Da ce, tanti Jeni, zic, ai vreo pilă la Moșu? Îl cunoști pe renul Rudolf și nu știam eu? Păi ce să-mi doresc, zic, n-ai vrea să facem un upgrade la calculatorul ăla,  pentru jocuri? ” Pentru că, da, la cantină ne mai și jucăm pe calculator. Ce să-i faci? Însă, spre deosebire de tanti Jeni care joacă Solitaire sau de Miruna care joacă ( ce altceva?) Hearts, eu sunt mai pretențios. Mi-au plăcut întotdeauna jocurile pentru PC cu grafică realistă, simulatoarele și jocurile de strategie. Drept pentru care o să-i scriu lui Moș Crăciun să-mi aducă și mie o placă video ATI Radeon™ HD 5870 sau ATI Radeon™ HD 5850 (primele plăci video 100% compatibile DirectX11), pentru că am fost băiat cuminte. Da,mă, ce râdeți? Păi, imediat ce le-aș instala mi-aș petrece câteva zile probând pe ele jocurile mele preferate. În primul rând aș juca Half-Life 2,împreună cu cele două continuări ale sale: episode one & episode two. Apoi aș începe un nou sezon NBA în jocul NBA 2k10 de la 2K Sports, unul din cele mai bune și mai realiste simulatoare sportive pe care le-am văzut vreodată. Aș mai juca jocul meu preferat de mașini, Colin McRae – DIRT și un joc de strategie foarte pretențios din punct de vedere grafic, World of Conflict. Cam asta e. O să aduc din nou vorba mâine despre asta, amintindu-i lui tanti Jeni că producătorul se numește AMD și să nu uite să scrie asta pe lista de cadouri pentru mine. Mă duc deci să adorm și să visez frumos. Noapte bună!

amd_no_gradient

Acest articol a fost scris pentru concursul Superblog 2009

2 Responses to Joaca jocului

  1. Pataphyl spune:

    Tanti Jeni, zi-i lui Cristi să-mi scrie pe mail ce și cum, eu acum n-am vreme cîteva zile de tîrguieli, dar promit să mă uit online, știu sigur că aici costă de cîteva ori mai ieftin ca în Europa. E posibil să ajung în țară de Crăciun… La prima vedere prețurile-s cam fixe, circa $400, ceea ce-nseamnă că produsu-i încă foarte nou.

  2. cristiangheorghe spune:

    @pataphyl: mi-a spus tanti Jeni să-ți spun că vrea să-ți spună că te așteaptă cu mare drag de Sărbători!

Lasă un răspuns

