Madlene

Așa. Prietena noastră Drawforjoy ne-a trimis o leapșă cu următorul conținut:

1. Care e madlena domniei voastre?

2. Dar bau-baul din farfurie?

Am făcut un sondaj pe aici pe la cantină și răspundem cu următoarele:

Cristian:

1. Care e madlena domniei voastre? Raspuns:  Clătite crocante cu ciuperci .

2. Dar bau-baul din farfurie? Raspuns: Piftia. Sorry, nu o suport!

Tanti Jeni:

1. Care e madlena domniei voastre? Raspuns:  Mie-mi plac foarte mult pastele cu brânză și ou, gratinate.

2. Dar bau-baul din farfurie? Raspuns: da, firele de păr din mâncare, sunt foarte atentă la asta.

Miruna:

1. Care e madlena domniei voastre? Raspuns:  Mie-mi place foarte mult desertul acela care se cheamă ”caise”. O să vă fac într-o zi.

2. Dar bau-baul din farfurie? Raspuns: O dată, demult, am găsit o bucată de sfoară într-un cozonac. Yuck!

După o ședință fulger a personalului cantinei, ne-am decis să dăm mai departe leapșa prietenelor noastre April, Nik26, Viață Nomadă și Edith.

Tot înainte!

3 Responses to Madlene

  1. Nik26 spune:

    Merci! 😉
    [Bau-bau-rile voastre sunt si ale mele! :D]

  2. viatanomada spune:

    Sar’mana de leapsa! 1)madlena-cartofi copti umpluti ,cafeaua-oricand,oricum preparata 2)mancarea servita la temperaturi nepotrivite(sleita) si alte chestii „dragute” gen:fire de par,insecte,zarzavat necuratat……….bleahhh!!!

Lasă un răspuns

