02-01-2010

Hai că am lâncezit toată ziua… De fapt, aș putea spune fără să greșesc,că lâncezesc încă de la începutul anului. Până una-alta, vă zic ”Bine v-am regăsit în 2010!” Sper că ați avut o petrecere pe cinste și de Revelion și de Sfântul Vasile, ocazie cu care îi felicităm pe toți cei care poartă acest nume.  Greu, greu zilele astea și cu mâncarea și cu băutura… cum naiba să nu te înfrupți din atâtea bunătăți și licori și să nu te doară capul sau să nu ai tulburări digestive? Pentru toți cei care au avut asemenea probleme, tanti Jeni le-a pregătit niște remedii naturiste cum ar fi ceai verde ( se pun trei lingurițe de ceai verde și zeama unei lămâi într-o jumătate de litru de apă, se mai adaugă un vârf de cuțit de sare iodată și o linguriță de miere, se fierbe totul, se lasă câteva minute să se infuzeze și apoi se bea), ceai de coada șoricelului și afin ( infuzie făcută din câte două lingurițe din fiecare plantă) precum și tradiționalele murături, zeamă de varză și sucuri naturale proaspete făcute din mere și sfeclă roșie sau amestecul absolut mirific pregătit de Miruna, făcut din suc de portocale, miere, banane și un pic de sare.

Pentru cei care nu au nevoie de aceste licori aflate la ”Punctul de extracție din starea de mahmureală”, mai avem în cămară multe bunătăți de la Revelion, că de gătit a zis tanti Jeni că până luni nu pune mâna. Merită și dumneaei puțină relaxare, așa că azi și mâine voi fi responsabil cu pregătirea micului dejun, știți voi, specialitatea mea: omletă cu brânză și legume cu salată de roșii și ceapă și sendvișuri făcute la toast cu șuncă și cașcaval. Mirunei îi plac ouăle ochiuri, cu gălbenușul moale, așa că și astea sunt trecute în meniu. Cine vrea să treacă pe la noi pe la Cantină pentru micul dejun pregătit de mine și pentru bunătăți din cămară este binevenit.

Cam atât pentru astăzi. Să reveniți și mâine ca să vă povestesc ce mi s-a întâmplat în noaptea de Revelion.

6 Responses to 02-01-2010

  1. georgiana spune:

    ‘Neata la amiaza! Nu stiu altii cum sunt, dar eu am avut aproape in permanenta casa plina de musafiri, azi cred ca va fi liniste…sssttt….sa nu zic hop! Am terminat toata mancarea si spre deosebire de tanti Jeni care va gati abia maine, eu tre’ sa prestez astazi ceva de papa si chiar n-am nicio idee, mentionez ca’n congelator troneaza doar un pui! aaaa si mai am in dotare (cea a frigiderului) un ou! Deci? Idei, ceva? Hai la multi ani sanatosi!

  2. cristiangheorghe spune:

    @georgiana: neatza, neatza 🙂 Când zici pui și ou mă gândesc la schitzel (din pieptul de pui) și pulpe dezosate la grătar. Dacă mai găsești și câțiva cartofi ar merge puree sau prăjiți.. Your choice. Dacă mai ai și niște vin rămas pe-acolo, eu zic că te-ai scos cu masa pe ziua de azi. Hm?

  3. georgiana spune:

    da da, good ideea! cu aripile si schinarea (ca sa ma exprim in termeni stiintifici) ci fac? le pastrez pentr’o eventuala ciorba sau le dau la cainii vagabonzi, sa manance si gura lor ceva? Glumesc…Si, da! am si 4 cartofi!! :)) Ma duc la treaba! Pupishori dulcishori!

  4. cristiangheorghe spune:

    Spor la treabă și poftă mare! 🙂 Pupișori dulcișori și din partea noastră, ca desert 🙂

  5. Misaki spune:

    Iata-ne in 2010! 🙂 Eu sunt entuziasmata foarte, de parca azi m-am nascut si am asa multe de facut ca nu stiu cu ce sa incep! Totusi..lancezeala e placuta, mai stau nitel la caldurica :)) Numai bine lui Tanti Jeni, la cat mai multe mancaruri deosebite anul acesta! Mirunei ii doresc sa-i iasa toate dulciurile la fel de dulci ca ea 🙂 Si lui Cristian-san sa se bucure de asa companie! 🙂

  6. cristiangheorghe spune:

    @misaki-chan: mulțumim de urări, draga noastră 🙂 Sperăm să ne vizitezi cât mai des și să-ți placă bunătățile noastre și anul acesta!

Lasă un răspuns

