Film. Castane coapte. Leapșa de la Melami

Hai că am avut o sâmbătă plină. Am curățat curtea cantinei de zăpadă, am avut program sportiv cu patinele iar acum pe seară, la o cană de vin fiert, tanti Jeni a scos din filmoteca dumneaei un clasic rusesc: ecranizarea romanului ”Război și pace” de Lev Tolstoi, în regia domnului Serghei Botnarciuc. Știți doar cât de romantică e tanti Jeni și cât de mult îi plac clasicii ruși.  Film lung, dar foarte interesant, mai ales că tanti Jeni știa cât de mult îmi place de actrița Liudmila Savelieva, interpreta Natașei Rostova. Dacă vreți să știți cât de frumoasă este actrița cu pricina puteți viziona AICI , într-o scurtă scenă din film. Dacă nu vă place limba rusă, dați sonorul pe ”mute”. Pentru ronțăit, Miruna ne-a pregătit niște porții generoase de castane coapte. Foarte simplu: cu mânuțele ei gingașe a șters castanele cu un șervet apoi le-a crestat pe o parte. A tapetat apoi o tavă cu hârtie de copt și a așezat castanele în ea cu crestăturile în sus, fără să se atingă una de cealaltă. Le-a ținut la cuptor vreo 25 de minute și gataaa! Erau tocmai bune de servit! Evident că mie nu mi-au ajuns și a trebuit să mai ciugulesc niște castane coapte de la Miruna, dar asta așa ca pretext să stau lângă ea în timpul filmului… În fine.

Zilele trecute am primit o leapșă de la prietena noastră Melami, care sună cam așa:

Există niște reguli clare, pe care le iau cu copy-paste de la Melami, ca nu cumva să greșim:

Iată cele cinci îndatoriri ale premianţilor:

1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie sa dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali.

2. Fiecare S.S. trebuie sa isi creeze o legatura pe net la blogul (si autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul.

3. Fiecare S.S. trebuie sa isi prezinte premiul pe blog si sa adauge un link la acest post, care explica ce este cu premiul.

4. Fiecare S.S. care a castigat premiul este rugat sa viziteze acest post si sa isi adauge numele la Mr.Linky List  (nu știu cine e mr. linky list, poate află Melami, apoi aflu și eu și apoi aflați și voi. Simplu, nu?)  astfel incat sa existe o evidenta a fiecarui ins premiat

5. Fiecare S.S. trebuie sa posteze aceste reguli pe blogul lui.

Buuuunnn… Acu trebuie să o dăm mai departe… Pentru că ne-am hotărât foarte greu, am apelat la metoda bilețelelor scoase dintr-un castron și câștigătorii sunt (”tadaaaaaaaaa!”): Georgiana, Virgil, Viața Nomadă și Fapte buneee..!  Așaaaa… Poate află ei cine este Mr. Linky List, ce vrea el, ce face și dacă părinții lui știe.

Hai că până am scris eu postarea asta s-a făcut deja duminică. Rest de weekend plăcut! Mă întorc la film că începe tanti Jeni fără mine….

10 Responses to Film. Castane coapte. Leapșa de la Melami

  1. Nu stiu altii cum sunt, dar eu am nevoie de lamuriri suplimentare, eventual un desen….va rog frumos, deci nu oricum, da? Multumiri anticipate si-o duminica faina sa aveti!

  2. deci trebe data mai departe…ahaaaaa, okkkkk, tu ai vrut-ooooooo……

  3. melami spune:

    Măi, cu ruşii ăştia şi filmele lor, treaba stă cam aşa pentru mine. Am văzut „Război şi pace”, „Doctor Jivago” şi „Anna Karenina” făcute de americani şi englezi. Degeabă, dom-le. Actori mari, regizori aşişderea, dar lipsea farmecul ăla slav, foşnetul de frunze moarte al vocii lor, intensitatea privirii, chiar şi atunci când se fereşte de obiectiv. În concluzie: prefer să-i şi aud, nu doar să-i văd.

    • cristiangheorghe spune:

      @melami: De acord cu tine: ”Război și pace” ăla holywoodian nu mi-a plăcut, în schimb ăsta al lui Botnarciuk mi se pare o capodoperă. Deh, nu degeaba a luat Oscar în 68. ”Anna Karenina” la fel. ”Jivago” nu am servit varianta rusească, în schimb cea cu Omar Sharif și Julie Christie mi-a plăcut foarte mult. Lara, oh, Lara….

  4. Nea spune:

    Tanti Jeni, inainte de bagi castanele la cuptor, dar dupa ce le crestezi, moaie-le 10 minute in coniac (preferabil prost), apoi sa-mi zici daca ti-au placut

    • cristiangheorghe spune:

      @Nea: nuș pe unde a pus tanti Jeni coniacu ăla că l-a găsit cățelul și l-a băut pe tot. Acu e în curte și face singur Hora Unirii… că de, e 24 ianuarie… Vulpea ta ce bea la ocazii d-astea?

  5. viatanomada spune:

    TJ mai exista cognac pentru cafea sau aduc eu neshte rom pentru ceai,ca la frigu’ asta merge

  6. cristiangheorghe spune:

    @viatanomada: da, da.. romul ăla e numa bun pentru cafea. Te așteptăm!

  7. […] in VERZI SI USCATE. Lasă un comentariu Am primit acum 2 zile o leapsă de la mult iubita mea Tanti Jeni. Recunosc c-am fost puţin derutată în primă fază, recunosc că nici acum nu mi s-a luat […]

Lasă un răspuns

