Blog de blog. Nominalizări

Doamna Lucia Verona a inițiat un frumos concurs: Blog-de-blog, cel mai bun blog din 2009. Așa că în seara aceasta, la un castron de castane coapte pregătit de tanti Jeni și un ceai cald de mere cu scorțișoară preparat de Miruna ( da, deci am prins tare drag de ceaiul ăsta…), ne-am adunat să facem nominalizări pe categorii, pentru acest concurs. Din păcate nu avem ”material” pentru toate categoriile, pentru că de exemplu, nu știm cine este cel mai bun blogger dintre politicieni, sau cel mai prost blog, sau cel mai bizar blog și nici nu cred că vom afla prea curând. Nouă ne plac blogurile inimoase pe care le citim cu drag de câte ori avem ocazia, de aceea ne-am gândit să le nominalizăm pe acestea. Ne-a fost destul de greu să alegem dintre ele și mai ales să le încadrăm într-o categorie, dar până la urmă, ne-am descurcat noi cumva. Dar hai să vedem cine sunt candidații noștri…

…and the nominees are:

Cel mai bun scriitor dintre bloggeri: Ioana, Virgil, Nada,

Cel mai simpatic blogger/bloggeriţă: Neamțu Țiganu, Melami, Viață Nomadă, Georgiana, Coana Zoițica

Cel mai gustos blog: Edith, nik26

Cel mai artistic blog: April, Keltoighost, Draw for Joy

Cel mai bun blog de discuţii/dezbateri – nu neapărat despre politică: Andrei USA

Premiul Voltaire (Să ne cultivăm grădina): Misaki-chan

Cel mai bun blog de sport: Ovidiu Ioanițoaia

Cel mai luptător dintre bloguri: Betty

Cel mai activ blogger: Nina Costea, Viorica, Lia

Cel mai bun blogroll: Gospodina ratată, Mămica de Sebastian

Cel mai cunoscut dintre bloggeri: Simona Tache

Uff, am terminat.  Aș vrea să menționăm cu mândrie că avem și noi două nominalizări la categoria ”Cel mai gustos blog” ( păi cum altfel? :)) făcute de Lia și Keltoighost. Mulțumim frumos și suntem onorați pentru asta!

Lista cu toate categoriile și nominalizările le găsiți pe blogul doamnei Lucia Verona. Data limită pentru nominalizări este astăzi, 1 februarie. Succes tuturor!

12 Responses to Blog de blog. Nominalizări

  1. virgil spune:

    multumesc pt nominalizaaaare 🙂

  2. nu stiu cum am ajuns la aia simpatici, dar mersi frumos 🙂

  3. April spune:

    mersic de nominalizare…dau o horinca ;))

  4. ma simt onorata! sa va dea Dumnezeu sanatate!

  5. madelin spune:

    Multumesc pentru nominalizare. Abea aseara am gasit de unde mi se trage 🙂

  6. nadaella spune:

    mulțumesc pentru apreciere.

  7. cristiangheorghe spune:

    @georgiana, madelin, nadaella: să fiți sănătoase și iubite! Sper că v-a fost de folos 🙂

  8. vio4u spune:

    Multumesc pt nominalizare. Anul acesta am zis pas si nu mia nominalizez pt ca m-am sresat prea tare anul trecut.

Lasă un răspuns

