Grătaaaaaaaaar!

Dragii mei, dacă vă ajunge cumva pe la nări un miros plăcut de pulpe la grătar, să știți că vine direct din curtea cantinei. Păi, cu cerul ăsta senin și soarele ăsta puternic de care mi-a fost atâta dor, nu am mai rezistat și țac-pac, am montat grătarul cel strălucitor, i-am pus cărbuni, i-am dat foc și gataaa! L-am lansat pe orbită! Azi facem pulpe de pui dezosate cu cartofi și mujdei. Munca este foarte bine împărțită pentru astăzi: tanti Jeni dezosează pulpele, le unge cu sare, piper, oregano, ulei, Miruna prepară mujdeiul de usturoi și pregătește murăturile și salata de roșii ceapă și castraveți, iar eu mă ocup, firește, de grătar, acolo unde-mi place cel mai mult să stau, să privesc carnea cum sfârâie și se rumenește. Pe lângă pulpele acelea de pui, am așezat felii de cartofi, pe care i-am spălat în prealabil și i-am tăiat felii fără să-i decojesc, apoi i-am uns cu oregano. Hai că o să iasă ceva extraordinar, care va fi acompaniat de vinișor alb și dulce, de grai moldovenesc.

În așteptarea seriei zero de pulpe la grătar și ținând cont că vânzoleala nu este azi în bucătărie ci în afara ei, prietenul nostru Nicu a profitat de ocazie să ne decoreze bucătăria cantinei într-o nouă viziune aerisită, viu colorată și minimalist-futuristă, care nouă ne place foarte mult. Mulțumim, Nicu!

 

Buuuuun… păi pupe la grătar avem, mujdei avem, salată avem… vinișor avem… ce ne mai lipsește? A, desigur, un pui de playlist.  Ia să vedem:

 

Cam atât pentru moment. La desert avem înghețată cu clătite. Sau invers. Nu prea văd bine acu ori de la fum ori de la vin. Poftă bună la masă și așteptăm propuneri de la voi pentru playlist. Enjoy!

 

14 Responses to Grătaaaaaaaaar!

  1. viatanomada spune:

    per maaaama,TJ ,gand la gand.Se supara cineva daca iau doar salata si un pahar de vin?!sper ca nu. si la playlist,sa vad repede ceva

    sau….

    • cristiangheorghe spune:

      @viatanomada: ești invitata noastră la ce poftești tu din meniu:) Annie Lennox, hmmm, bună alegere! ce voce, ce melodii…

  2. georgiana spune:

    Azi o sa fiu o rasfatata! Adineauri am fost la mama si-am savurat niste mititei. Ma vad nevoita sa dau fuga si la cantina, nu pot refuza un gratar!!! Agatz si-o bere in drum, ar merge, nu?

  3. Nicu spune:

    Cateva rosii copate si pasate in mujdeiul de usturoi?…a si un pic de busuioc 😉

    • cristiangheorghe spune:

      @Nicu: avem la alegere mujdei făcut cu roșii coapte și busuioc și mujdei făcut din smântână și leuștean verde. Ambele cu usturoi, desigur 🙂

  4. cristiangheorghe spune:

    @georgiana: deci azi ai făcut turul grătarelor. Buuun, așa 🙂 Adu și berea aia, nu refuzăm 🙂

  5. silavaracald spune:

    Faină bucătăria decorată de Nicu. Dar, la cum a pus fereastra aia în dreptul chiuvetei, o să stea toată ziua Tanti Jeni cu ochii pe ea şi n-o să ne termine la timp mâncarea, mai ales acum, că se face primăvară şi o să aibă la ce se uita ore în şir! 🙂

    • cristiangheorghe spune:

      @silavaracald: lasă, soro, că fereastra dă exact unde o să fie terasa cu umbreluțe afară, să vadă TJ când se termină porțiile la clienți. 😉

  6. Delia spune:

    thanx for bowie. si daca mai dai si-o pulpita ma declar multumita…
    si asta e pentru TJ

  7. cristiangheorghe spune:

    @Delia: mulțumim, mulțumim pentru Anuța lu Lennox, Dăm pulpiță lu Delia și osișoare lu Maxie. Poftă mare! 🙂

  8. Leo spune:

    Doamneeee… Ce petrecere am ratat ! N-a mai ramas niciun pic de fum pentru saracii intarziati ? 😀

  9. cristiangheorghe spune:

    @Leo: măi, o să ne gândim cum să facem cu fumulăla, poate o să punem la pungi, cumva. Dar mai bine vii tu pronto data viitoare la grătar 🙂

  10. April spune:

    Bun papa….io am pus mujdei si pe cartofi 😉
    mnoa, acu sa nu ma puneti sa va si pup ca lesinati de la atata mujdei 😀

Lasă un răspuns

