Cum începe o săptămână bună

Pentru că weekendul ăsta m-am ocupat cu îndeletnicirea mea de bază, și anume trândăveala , iată că sunt răsplătit: am zi liberă și azi. Tanti Jeni și Miruna tocmai ce au plecat până mâine la un seminar internațional culinarologic cu tema ”Impactul socio-demografico-tehnologic  al folosirii măslinelor fără sâmburi în salata orientală” drept pentru care azi o să stau cu burta la soare aici la Cantină. Yupii! Dar cum nu pot să stau cu burta goală și nici nu pot să mă bucur singur de vremea asta frumoasă, vă invit să începem, de lunea, cu un grătar pe cinste. Am golit toată debaraua de cârnați, pastramă, slăninuță și șunculiță, pe care le voi trata cu pricepere, multă grijă și cel mai minunat jar de grătar.

Ufff… vă invit așadar să începem săptămâna cu bine. Am pregătit berică, vinișor, tot ce trebuie. Și ca să nu dăm de bănuit că petrecem de luni, am pus un afiș descurajator lângă grătar, pentru cei care-și fac probleme și griji legate de viața și activitate noastră:

Ahhhh, am uitat de muzică, dar de asta vă veți ocupa voi, da? Hai, dați năvalăăă! Vă aștept! Poftă mareee!

5 Responses to Cum începe o săptămână bună

  1. georgiana spune:

    Daca-i ordin, cu placere! ma gandesc ca nu-i rau sa incep saptamana in felul asta, nu? Din contra! Hai ca vin!
    Muzica zici? Ia d’acilea:

  2. April spune:

    Hop si io la papa bun….ca mi-e o foameeeee, ioi mama. Io vin cu hreanul cu smantana 😉

  3. nina spune:

    Eu nu ma pricep la muzica dar carnaciori dia aia stinsi cu bere, oricand. 🙂

  4. Leo spune:

    In sfarsit o poza, ca sa nu mai adulmec doar cuvintele de pe monitor ! 😆

  5. silavaracald spune:

    Hai copii, mai săltat o ţâră, să facem loc mititeilor şi cârnăciorilor! Şi berii! 😀

Lasă un răspuns

