Salată bulgărească. Milkshake cu căpșuni

Uffff… căldură mare, fraților! E aproape ora prânzului și deja am comis două sesiuni de baie în piscină, așa pe stomacul gol. Tanti Jeni și Miruna au zis că se scaldă mai încolo, după ce termină treaba, așa că acum toată piscina este a mea. Yupiii! Stau acum întins pe șezlong și mă gândesc…. Mmmmm… ce bine ar fi dacă am mânca și ceva răcoros astăzi… Ar fi super, nu? … Ia să vedem cu ce ne răsfață fetele noastre …

Tanti Jeni ne prepară ceva bun, cu vitamine și foarte răcoritor: o salată bulgărească! Suuuuuper! Dumneaei, la o salată verde, mai combină două roșii, doi castraveciori, un ardei grăsuț, o ceapă verde, 3 ridichi, vreo 10-12 măsline, 150 de grame de brânză telemea, 150 de grame de șuncă de pui, două ouă, o linguriță de oțet, ulei de măsline și sare și piper după gust. Tanti Jeni spală și feliază legumele, inclusiv salata. Ouăle se fierb vreo cinci minute, se răcesc în apă și apoi se feliază și ele. Pusă pe ciopârțit, tanti jeni taie cubulețe șunca și brânza. Buuunnnn… Trecem acum la asamblat salata, într-un bol mai mare,așa: se pune un strat de salată verde, se adaugă feliile de roșii, ardei, ridichi, ceapă verde și castraveți, apoi se presară cubulețele de șuncă și brânză, precum și măslinele și feliile de ouă fierte. Tanti Jeni servește salata împreună cu focaccia. Minunat, nu-i așa? Bun și răcoros… Mmmmm…

E bună la ceva și căldura asta! Ne oferă ocazia să o vedem pe Miruna etalându-și colecția de rochițe subțiri de vară și, credeți-mă, are destule! Ba cu breteluțe, ba fără breteluțe, ba cu floricele colorate, ba cu frunze de toamnă, toate minunate! Indiferent de model, în rochițele astea Miruna arată ca o mică zână… parcă plutește în loc să calce… Eiii, dar fiindcă tot veni vorba de Miruna cea dulce, să știți că ea ne răsfață azi cu ceva excelent! Ce ați zice voi de un milkshake de căpșuni aromat și răcoros? Hm? Ia fiți atenți: La un kilogram de căpșuni, Miruna mai combină vreo zece kiwi, zece linguri de zahăr și două pahare jumătate de lăptic, că fără el nu se poate. După ce a ținut minunatele fructe în frigider toată dimineața, curăță kiwi-urile de coajă și spală apoi căpșunile, curățându-le de codițe. Se adaugă fructele feliate într-un vas de blender, împreună cu zahărul și laptele și se amestecă bine totul până se obține o cremă spumoasă. Se strecoară apoi printr-o sită foarte fină și este gata de servit! Hmmm… deja m-am aprovizionat cu o porție mare de milkshake din acesta și m-am așezat lângă piscină sub umbreluță…. Evident trebuie să-l împart și cu motanul Stanislas care deja miorlăie pofticios pe lângă mine, lingându-se pe bot. Ehhh.. ce să fac…

Fiindcă tot veni vorba de shake, cred că ar merge o piesă veselă azi, nu? Haideți dragilor, poftiți la salată, milkshake și la o scaldă în piscină, să începem săptămâna cu bine! Vă așteptăăăăm! Poftă mare și distracție plăcutăăăă!

15 Responses to Salată bulgărească. Milkshake cu căpșuni

  1. Georgiana spune:

    Domnule Ghe, va rog sa puneti multe cuburi de gheata in piscina aia! Acum vin!!

  2. vividartblog spune:

    Ce poate fi mai bun zilele astea atat de calduroase decat o salata buna si un milk shake de capsuni! Si suna atat de bine shake-ul asta!!!

    • cristiangheorghe spune:

      @vividartblog: Bine ai venit pe la noi! Păi da, s-a gândit bine Miruna cu shake-ul ăsta… Miam-miammm ce bun e… Mai vrei o porție? 🙂

  3. mamica_de_sebastian spune:

    Io daca se poate servesc niste grade in plus de la voi ca io am numa 12 si sta sa ploo…si o portie de salata minune:)

    • cristiangheorghe spune:

      @mamica_de-sebastian: mămicooo, poți să iei din gradele astea, tot vreo 12, să rămână vreo 22 pe aici… așa poate ne mai răcorim și noi! Dacă ne trimiți și o ploicică nu ne supărăm 🙂

  4. viatanomada spune:

    shake,portii dubleeee pentru popor si eliberati piscina ,va rog!

    • cristiangheorghe spune:

      @viatanomada: porți dubleeee, vine, vineeee! Deci tyrebuie să ne gândim la un upgrade pentru piscină… Bazin olimpic o fi suficient? 🙂

  5. silavaracald spune:

    Mamăăă, ce m-am mai energizat de la felurile astea de vară!
    Ghio, ia fă bine şi eliberează piscina, că am de gând să fac vreo 10 ture de bazin şi mă-ncurci!
    (Oare o fi bai dacă oi înota la peleul gol? Că mi-am uitat costumul de baie acasă… )

    • cristiangheorghe spune:

      @silavaracald: mămică, ai picat la țanc! Noi tocmai ne pregătim să ne uităm la meci așa că suntem cu atenționu la teveu. Deci poți înota în voie și… lejer 🙂

  6. silavaracald spune:

    Por înota şi pe spate? Pooot?
    Da, pot, că Ghio-i cu ochii la teveu.
    Da´ di ce l-o fi pus în dreptul feretrei?! Cred că n-are semnal ca lumea altfel. ;-?
    Ok, după ce termin aici, rad şi milshake-ul ăla de căpşuni şi kiwi, că văd că el trecu pe bere deja.

    • cristiangheorghe spune:

      @silavaracald: aaaa, aici erai? Uhhh, chiar dacă am pus teveul lângă geam să știi că nu am tras cu ochiu și n-am văzut alunița aia de pe… ăăăăă, de pe halba asta de bere, evident! Hai noroc! 🙂

  7. Draw For Joy spune:

    Vreau si eu. MUUUUUULT MILK SHAKE de la Miruna! De fapt il vreau pe tot.

Lasă un răspuns

