Guest-Star Day: Draw For Joy

Ahhhh, dragii mei, priviți și voi! Da, da, acolo pe cer! Ia uitați-vă ce minunăție de curcubeu a apărut, așa din senin! Eeeee, dar nu a apărut el așa fără motiv, dimpotrivă! Și motivul este încă unul foarte serios, pentru că astăzi, la Guest-Star Day, o avem ca invitată pe maestra culorilor curcubeului și anumeeee…. Draw For Jooooooooooy!!!

Wooowww, ce primire călduroasă! Ce de aplauze, ce de urale! Draw For Joy a sosit azi la Cantină trăgând după ea un căruț cam mare și acoperit… ce o fi în el? O să vedem mai încolo, sper…

Până una alta să vedem cine este Draw For Joy: ” Mă numesc Roxana Soare și îmi place să desenez. Mă inspir din viața mea, din lucrurile pe care le văd și din oamenii din jurul meu.” Scurt și concis, nu-i așa? De fapt, Roxana se exprimă foarte bine nu prin cuvinte ci prin minunatele ei desene postate pe BLOGUL ei. Acolo veți găsi de asemenea BIOGRAFIA Roxanei, sub formă de benzi desenate.  ”De când am fost copil am fost pasionată de desen. Timpul meu liber a fost mereu umplut cu această îndeletnicire”, ne spune Roxana pe BLOGUL ei profesional.  ”De aceea am decis să urmez cursurile Liceului de Artă ”Nicolae Tonitza” din București. Apoi am absolvit Universitatea de Arte în 2004.” Bravo, Roxana! Uite cum se îndeletnicește dumneaei exact cu ceea ce îi place: desenul! Exact ca și mine, care mă îndeletnicesc aici la Cantină cu ce-mi place cel mai mult, nu-i așa? Dormitul, lenevitul, mâncatul de bunătăți… Eh, dar nu despre mine e vorba aici, așa că hai să vedem ce întrebări îi pune tanti Jeni invitatei noastre, că tocmai s-au așezat pe terasa Cantinei la o cafelutză. Ia să vedemmm:

TJ:  Ce mâncare te inspiră atunci când desenezi?

Draw for Joy: Dacă îmi e foame când desenez, mă gândesc la brânza din frigider.

TJ: Cum ai decora bucătăria perfecta?

Draw for Joy: Cu pictură pe pereti: pe fiecare perete aș desena un pește zgubilitic, pe tavan un pepene mare, si pe podea iarbă cu insecte grăbite.

TJ: Ce culoare ai asocia felului tău preferat de mâncare?

Draw for Joy: Portocaliu

TJ: Ce ai gătit prima oară?

Draw for Joy: Mămăligă cu guguloaie.

TJ: De câți pepeni e nevoie pentru a se sătura Draw For Joy??

Draw for Joy: Un pepene de 5 kg îmi ajunge pe moment.

TJ: Cum ar arăta o cină delicioasă preparată din culori?

Draw for Joy: Un bol cu roșu pestriț cu gust de ciocolată, o farfurie de albastru cu gust de mere pădurețe la cuptor, un pahar cu vin verde fosforescent cu gust de smochine prăjite, un castron cu galben dulce acrișor și doua felii de portocaliu sărat.

În timp ce răspundea la întrebări, Roxana se tot uita pe fereastră la căruțul ăla imens și acoperit, care i-au făcut curioși pe cățelul Dowgird și pe motanul Stanislas, ce tot îi dau târcoale… Pe sub prelata aia răzbate cumva o rază de lumină, de aia mârâie Dowgird… Ce-o fi oare în căruțul ăla misterios?

Dar iat-o pe Roxana cum se ridică de la măsuță  și se pregătește să ne prezinte meniul zilei… Oare ce bunătăți va face? Dar… în loc să se îndrepte spre bucătăria Cantinei, Roxana se îndreaptă spre căruțul acela! Iat-o că se pregătește să ne spună ceva… S-o ascultăm:

”Astăzi vă prezint rețeta mea preferată. Se numește ”Pepene descântat”. Iată cum se procedează: se alege un platou frumos și rotund, se ia un pepene mare, se taie pepenele  în șase felii mari, după care acestea se descântă, se privesc, se miros, se taie cubulețe și se savurează cu lăcomie. În acel moment nici o altă mâncare sau preparat ales de pe lumea asta,  nu își mai are rostul pentru că deja ai gustat din fructul suprem! ”

Și cu un gest brusc, Roxana dă la o parte prelate de pe căruț și.. minunăție! O sumedenie de pepeni foaarte frumoși, verzi și înconjurați de o aură strălucitoare. Au fost deja descântați, se pare!

Invitata noastră deja s-a suit în căruțul cu pepeni și a început să-i împartă celor sosiți la Cantină. Evident eu l-am luat pe primul, am urmat instrucțiunile și… ah, simt că zbor! Am gustat din fructul suprem!

Pentru ca atmosfera să fie completă iată ce dedicații muzicale ne oferă Draw for Joy:

 

Dragilor, e minunat! Mulțumim Roxanei pentru ziua asta excelentă și pentru meniul cel magic.Deasupra noastră, curcubeul e din ce în ce mai strălucitor și are culori foarte intense. Roxana nu mai prididește cu pepenii ăia, așa că vă invit să veniți repede să mai apucați și voi! Luați și costumele de baie să facem o băiță la piscină, da? Hai, dați năvală degrabă! Poftă mare și distracție plăcută!

14 Responses to Guest-Star Day: Draw For Joy

  1. nina spune:

    Puteam sa jur, puteam sa-mi pun o mana-n foc ca Roxana va gati pepene. 🙂

    • cristiangheorghe spune:

      @Nina: și eu am avut un presimțământ d-ăsta să știi! Cre că de la calendaru pe iulie de la Draw de pe blog 🙂

  2. georgiana spune:

    tanti Jeni are o baie de serviciu? n’o sa fie suficienta doar una, de aia intreb 🙂
    Ok, de data asta mananc bine acasa si vin la desert la cantina! noroc c’am gatit aseara! 😀
    Brava Roxana! Succese in continuare, esti o dulcica! de la pepeni ti se trage? 😛

  3. silavaracald spune:

    Excelent!
    În sfârşit cineva care şi-a amintit de faptul că e vară.
    Şi lebeniţele, cum le zice pe aici, i-au ieşit la fix ca gust, culoare, suculenţă.
    S-o mai chemi pe aici, TJ! 🙂

  4. cristiangheorghe spune:

    @silavaracald: o mai chemăm, desigur! Draga noastră Roxana vine mereu când are timp, să ne mai tragă câte un portret 🙂

  5. viatanomada spune:

    nu stiam de unde mi-a aterizat un pepene in masina,mare arta magia asta,mai bine nici nu se putea azi.Imi era tare dor de ceva descantat si alintat

  6. neamtu tiganu spune:

    Io am auzit undeva de o reteta in care se injecteaza niste coniac in pepene si se lasa cumva, undeva, da nu mai stiu..
    P.S Mi-e teama ca dupa pepene nu prea merge nici vin nici bere!

  7. Georgiana spune:

    La multi ani! :* Prietenii știe!

  8. […] Miju, Adi Hădean, Oana Stoica-Mujea, Lia Stoica, April – Floarea de Cireș, Neamțu Țiganu, Draw For Joy, Pataphyl cu întoarcerea lui și […]

Lasă un răspuns

