Guest-Star Day: moment retrospectiv

 

Dragele mele, dragii mei, azi e joi, da? Ei, bine, ne-am hotărât noi astăzi, că tot e perioadă de concedii, să facem o mica retrospectivă a evenimentului Guest-Star Day. Da, tanti Jeni e puțin visătoare azi și s-a gândit ea să revadă, cu foarte multă placere, ce s-a întâmplat joi de joi aici la Cantina Socială în ziua aceea foarte specială din săptămână în care am avut invitați foarte dragi care ne-au împărtășit câte puțin din latura lor culinară.

Vă invităm așadar să răsfoiți împreună cu noi acest album foarte drag nouă, în care îi veți regăsi pe Viața Nomadă, Nina Costea, Georgiana Mocanu, Corina Moldovan, Melania și Alexandru Fratean, Zâna Eficienței, Simona Tache, Mămica de Sebastian, Miju, Adi Hădean, Oana Stoica-Mujea, Lia Stoica, April – Floarea de Cireș, Neamțu Țiganu, Draw For Joy, Pataphyl cu întoarcerea lui și Misaki-chan.

De joia viitoare vom avea noi invitați, desigur! Cine? Hmmmm… surpriză, vă dați seama!

Această prezentare necesită JavaScript.

11 Responses to Guest-Star Day: moment retrospectiv

  1. Georgiana spune:

    A fost o adevarata placere sa revad si eu, alaturi de voi, invitatii GSD! Multumim CS!
    Si va dedic urmatoarea melodie, cu mult, mult drag:

  2. April spune:

    Ah, splendida ideea! Am savurat fiecare imagine si amintirile m-au invadat….iar mi-ai facut pofta de papa bun…..
    Georgi, perfecta piesa! place muuuult!

  3. […] Guest-Star Day: moment retrospectiv Thu Aug 05, 2010 12:32 pm   Dragele mele, dragii mei, azi e joi, da? Ei, bine, ne-am hotărât noi astăzi, că tot e perioadă de concedii, să facem o mica retrospectivă a evenimentului Guest-Star Day. Da, tanti Jeni e puțin visătoare azi și s-a gândit ea să revadă, cu foarte multă placere, ce s-a întâmplat joi de joi aici la […] […]

  4. cristiangheorghe spune:

    Uofff… io mi-aduc aminte de toate bunătățile alea gătite de invitați… Am o memorie gustativă foaaaarte vastă! 🙂

  5. Nina spune:

    Intru azi aci sa vaz cine-i guest si ma vad pe mine. Zic, haoleu, in sfarsit mi-a reusit, m-am intors in timp, de acum totul va fi mai simplu…
    Pai e frumos!? 🙂

    Mi-e o foame, c-as manca si coaja de copac. 😦

  6. cristiangheorghe spune:

    @NIna: Azi ne servește motanul Stanislas cu cartoafe prăjite, din bolul ăla al lui care se umple singur 🙂

  7. Georgiana spune:

    Nina, si marmota inveleste ciocolata’n staniol 😀

  8. silavaracald spune:

    Foarte fain!!!
    Ne-ai făcut şi film. Concurăm la Oscar! Să te ţii, premii! 😀

  9. Nea spune:

    Tanti J, Îţi propun un ciclu de reţete de şantier de puşcărie. Am putea începe cu cartofi în smoală.

  10. […] O parte dintre ei îi găsiți în Primul moment retrospectiv de vara trecută. […]

Lasă un răspuns

